2019

À la Carte Development Program

Komu je určen À la Carte Development Program?

Program je určen pro certifikované agentury, které se v minulých letech zúčastnily našich agenturních programů. Pokud jste některé workshopy absolvovali, líbily se Vám a přinesly užitečné tipy do Vaší praxe, můžete na workshopy přihlásit svoji agenturu a své kolegy.

 

Těšíme se na Vás.

Tým Google & P2M

 

Na co se můžete těšit?

7 workshopů

Vybrali jsme to nejlepší z Google programů, ale máme i novinky a překvapení. Můžete se těšit na hvězdné zahraniční spíkry stejně jako na unikátní vzdělávací workshopy šité Vám na míru.

1 offsite

Offsite je nejoblíbenější částí programu. Vyžádali jste si ho a máte ho mít! Budeme prezentovat, tvořit příběhy, improvizovat a dojde i na stand up… Těšíme se na slovní souboje a ohlasy publika!

Networking

Velkou přidanou hodnotou programů je Vaše komunita, díky které spolu sdílíte, tvoříte, networkujete a podporujete se navzájem v byznysovém růstu.

Roundtable

4x  do roka se potkáte s exkluzivními spíkry online i offline světa na aktuální a inspirativní témata.

Kapacita 25 míst

Kapacita míst je omezena na 25. Chceme, abyste měli možnost na workshopech aktivně spolupracovat a zapojit se praktickými postřehy z vaší praxe.

FLEXIBILITA

Programu se mohou zúčastnit různí specialisté z vaší agentury.

 

À la Carte Development Program

28.02.

2019

MARTIN KONEČNÝ

Situační leadership

13.03.

2019

PETR SKONDROJANIS

Jak na firemní kulturu

25.04.

2019

KATARINA SCHAPIRO

How to manage yourself

14.05.

2019

PETR PIŠTĚLÁK

Sales, Acquisitions & Pipeline management

30.05.

2019

MARTIN VASQUEZ

Prezentační dovednosti & Storytelling

11.10.
2019

ROBERTO PIERACCINI

Age of Assistance

31.10.

2019

BILLY CORBYN

Signals, Attention & Curiosity:
The opportunity for creative advertising

12.11.

2019

ROMAN TRUHLÁŘ

Managing Cashflow

À la Carte Development Program

REGISTRACE

Registrace jsou v současné době ukončeny.

Máte otázky? Potřebujete upřesnit informace?

KONTAKTUJTE NÁS!

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

CENA PROGRAMU

55.000 Kč + DPH 21%

Cena je za jedno účastnické místo v programu.

7 workshopů

1 offsite

4 kulaté stoly

PROGRAM & LEKTOŘI

 

Martin Konečný v roce 2016 založil společnost MK Consulting, která se zabývá zejména aplikacemi psychologie a behaviorální ekonomie ve světě businessu. Vystudoval psychologii na Filozofické fakultě UK. Tématem leadershipu, manažerských dovedností a efektivního fungování týmů se zabývá prakticky a teoreticky posledních 20 let svého života. Má bohaté zkušenosti s vedením menších i větších týmů. Vedle praktické aplikace přednáší leadership v rámci Honors akademie a MBA programu na VŠE. Společně s Radvanem Bahbouhem realizoval výzkum v oblasti situačního leadershipu a je jedním z autorů české verze testu Leadership Judgement Indicator (test stylů vedení).

psycholog

MARTIN KONEČNÝ

Situační leadership / 28. 2. 2019 / 10:00 - 17:00

Víte, jaký styl vedení ve své firmě používáte? Na základě testů, které si vyplníte ještě před samotným workshopem, se to dozvíte.

 

Cílem workshopu je prakticky účastníkům ukázat, že k efektivnímu vedení lidí je potřeba využívat širší paletu stylů vedení: direktivní, konzultativní, konsensuální a delegativní. S Martinem si ukážeme, jaký může být negativní dopad do týmu při „nadužívání“ či „podužívání“ jednotlivých leadership stylů.

Obsah workshopu:

  • Definice jednotlivých stylů leadershipu: direktivní, konzultativní, konsensuální, delegativní

  • Negativní dopady při „nadužívání“ a „podužívání“ jednotlivých stylů ·               

  • Kompetence důležité k rozvoji jednotlivých stylů

  • Interpretace a předání výsledků individuálních testů

 

Interaktivní část workshopu:

Součástí workshopu budou videoukázky a konkrétní příklady z manažerské praxe, účastníci budou na základě vlastních zkušeností prezentovat negativní dopady při neadekvátním používání konkrétního stylu a dozví se, jaké vlastnosti, schopnosti/dovednosti, kompetence by u sebe jako manažeři měli rozvíjet, aby mohli daný styl efektivně a dobře používat.

 

Petr se pohybuje v personalistice přes čtvrt století. Spoluzaložil tři personální agentury. V současnosti nejvíc času věnuje firemním kulturám a v r. 2015 založil server Cocuma.cz (Company Culture Market), na kterém vytváří prezentace firem, snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo pracovat.

 

Petr je HR (Human Relations) profesionál, podnikatel, táta, občan ČR a hlavně člověk.

volný radikál českého HR

PETR SKONDROJANIS

Jak na firemní kulturu / 13. 3. 2019 / 10:00 - 17:00

Tento workshop je určen těm, kteří považují lidi ve firmě za nejhodnotnější kapitál a firemní kulturu za zásadní element úspěchu. Řekneme si, co všechno se vlastně skrývá pod buzzwordem “firemní kultura”. A proč by pro vás tento buzzword měl být mantrou a zaklínadlem úspěchu. Ukážeme si, co společného mají ti nejlepší, kteří firemní kulturu udržují na vysoké hladině oxytocinu.

 

Dozvíte se také, proč by firemní kultura měla být o zážitku, proč je důležité tady a teď a proč hned za buzzwordem "firemní kultura" následuje druhý oblíbený termín “mindfulness”. V rámci workshopu si také nakreslíme budoucnost a zavážeme se na sobě pracovat.

 

CEO společnosti Continuum Partners. Podporuje firmy, týmy a jejich lídry jako myšlenkový partner, kouč a mentor. Absolvovala HEC School of Management v Paříži, Said Business School u Oxford University a Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košicích. Má magisterský titul v psychologii, lingvistice a v oboru transformace a řízení změn. Je bývalou generální ředitelkou agentury BGMC, marketingovou a obchodní ředitelkou kosmetických značek Christian Dior, Y.Saint Laurent, Shiseido aj. Pracovala v konzultantských společnostech Egon International, Andersen Consulting. Založila vlastní firmy a účastnila se mezinárodních projektů např. pro UNICEF. Rozvíjí lídrovské transformační programy v Himalájích.

Myšlenkový partner

KATARINA SCHAPIRO

How to manage yourself / 25. 4. 2019 / 10:00 - 17:00

Schopnost vést a řídit sám sebe je dynamický a strategický proces. Když se známe, jsme autentičtí, můžeme myslet a konat více strategicky a smysluplně. Chceme - li úspěšně a účinně spolupracovat s lidmi, ovlivňovat naše okolí a přinášet přidanou hodnotu ostatním a světu, potřebujeme znát především sami sebe, způsob jak reagujeme na okolí, na situace, které se nám dějí.

 

Odpovíme si mj. na otázky:

  • Kdo jsem a jaký je můj osobní příběh?

  • Na co se zeptat člověka v zrcadle?

  • Proč někdy sám sebe zklamu nebo překvapím?

  • V čem je má jedinečnost?

  • V čem jsem přínosem ostatním?

  • Kde právě jsem a kde bych chtěl být?

  • Kde je mé místo ve světě a jak mám dobře žít?

 

Managing partner konzultační firmy Profit Booster poskytující outsourcing marketingu, obchodu a business development. Pracoval na nejvyšších pozicích v Českých aeroliniích, ve finanční skupině PPF, v eBank. Byl klíčovým členem týmu, který úspěšně uvedl značku Home Credit do Číny.

Ve své více než dvacetileté kariéře v marketingu a obchodu měl Petr příležitost uvést na trh celkem 11 nových značek a podporovat 45 značek existujících.

Konzultant

PETR PIŠTĚLÁK

Sales, Acquisitions & Pipeline management

14. 5. 2019 / 10:00 - 17:00

Cílem workshopu je poskytnout motivaci, praktické informace a postupy k zavedení systematického získávání nových klientů v malé a střední firmě:

 

  • Obchod – systém vs. umění

  • Sales funnel a jak ho použít

  • Hledání nových zákazníků

  • Pragmatický CRM v menší firmě

  • Obchodní prezentace

  • Obchodní „vyšší dívčí“ – studené leady

  • ...a mnoho příběhů, postřehů a ukázek ze života

 

Vystudoval Divadelní fakultu AMU Praha a Divadelní fakultu JAMU v Brně v rámci doktorského studia. Absolvoval řadu výcviků a stáží v oblasti veřejného vystupování. Jeho tréninky od roku 2003 prošlo přes 13 500 účastníků z různých společnosti. Moderuje akce v rámci Filmového festivalu KV, Festival francouzského filmu, pro O2 arénu, konference např. pro KKCG, IMPACT HUB Praha aj. V umělecké oblasti vystupuje v rámci stand-up comedy Na Stojáka, Slam Poetry nebo pro Nudnou konferenci Praha. Spolu s dalšími kolegy jsem v r. 2002 založil Českou improvizační ligu a improvizační divadlo Just! Impro.V r. 2012 založil centrum výzkumu a rozvoje improvizace s názvem Impro Institut.

Lektor

MARTIN VASQUEZ

OFFSITE

Prezentační dovednosti & Storytelling

30. 5. 2019 / 10:00 - 17:00

Interaktivní a inspirativní workshop na téma, jak do svých prezentací přenést jednoduché principy, které využívají ti nejlepší řečníci TED Talks. Dozvíte se:
 
jak udělat prezentaci neobvyklou a zapamatovatelnou
jak zjednodušit složité informace
jak pracovat s auditoriem
jak přinést do prezentace zaujetí a příběh.
 
Součástí workshopu jsou kromě výkladu také videoukázky a praktické úkoly, na kterých si posluchači mohou vyzkoušet triky, které se v platformě TED Talks využívají.
 
Na tomto workshopu se také naučíte vyprávět příběhy, které zvyšují hodnotu produktu nebo služby, kterou nabízíte. Skrze příběh sdílíte s lidmi základní hodnoty, cíle i jejich dosahování. Příběh je nedílnou součástí dobré prezentace, obchodního jednání nebo veřejného projevu. Příběhy zasahují jak naši racionální, tak i emocionální stránku rozhodování. Proto ti, kteří je efektivně využívají, jsou schopni dosahovat lepších výsledků. Během workshopu  si ukážeme, kde dobré příběhy získávat, kdy je použít a jak je vyprávět.

 

He is currently Director of Engineering at Google in Zurich, Switzerland, within the Google Assistant organization. He has been an active contributor to speech research and technology since 1981.
 

Italian and US electrical engineer working in the field of speech recognition, natural language understanding, and spoken dialog systems.

ROBERTO PIERACCINI

Age of Assistance / 11. 10. 2019 / 10:00 - 17:00

Morning session - The Age of the Virtual Assistant

10.30-12.00 - Presentation of Google Assistant Development - Roberto Pieraccini, Director of Engineering at Google Zurich

12.00-13.00 - Q&A / Discussion with Roberto Pieraccini - moderated by Ing. Luboš Král Ph.D. & Ing. Radek Mařík CSc., ČVUT


Afternoon session - AI in Practice / Case studies   

14.00-15.00 - AI worldwide & Czech contribution to AI development - Ing. Luboš Král, Ph.D., FEL ČVUT

15.00-15.30 - Latest Trends in Natural Language Processing - Ing. Miloslav Konopík, Ph.D., ZČU &  Ing. Jakub Sido

15.30-16.00 - AI in video and image search and recognition - Ing. Martin Urban, CEO Eyedea Recognition

16.00-16.15 - Coffee Break

16.15-17.00 - Transformation of Journalisms Ethics in the Advent of Artificial Intelligence - Doc. Mgr. et MgA. Filip Láb, Ph.D., Vice-Dean of the Faculty of Social Sciences, Charles University

- Use of AI methods in humanity domains, the case of Egyptology and Journalism - Ing. Radek Mařík CSc., a research fellow at Czech Technical University in Prague

 

Před svým nástupem do Unskippable Labs Billy řídil mediální plánování, kreativu a produkci na stanicích Channel 4 a MTV.

 

Byl také členem týmu v YouTube, který byl odpovědný za spolupráci s kreativci jako je Jamie Oliver & Zoella, vytvořil YouTube Creative Playbook a podílel se na redesignu algoritmu YouTube.

Head & Creative Director. UK. Unskippable Labs at Google

BILLY CORBYN

Signals, Attention and Curiosity: The opportunity for creative advertising / 31. 10. 2019 / 10:00 - 17:00

Billy působí jako kreativní ředitel a šéf Google Unskippable Labs. Jeho hlavním posláním je spolupracovat se značkami a jejich agenturami na implementaci pokrokového experimentálního programu, který zkoumá data týkající se chování spotřebitelů. Na základě těchto poznatků staví progresivní a účinné kreativní strategie na YouTube.

V Unskippable Labs zkoumají strukturu kreativy - vztahy mezi inzertními formáty a přístroji, na kterých spotřebitelé reklamu konzumují, i další prvky související s chováním zákazníků, které by pro strategii značky mohly být relevantní.

 

Billy Corbin se svým týmem přinášejí nejnovější kreativní case studies obsahující relevantní škálu poznatků a ukazují značkám i agenturám, jak mohou s pomocí Google nástrojů a produktů své kampaně účinně inovovat.

 

Má 25  let obchodních a manažerských zkušeností z poboček špičkových mezinárodních bank s neobvykle širokým záběrem – od korporátního bankovnictví přes finanční trhy až po management digitálního retailového bankovnictví. V posledním desetiletí se specializuje na strategický změnový management.

 

V rámci své kariéry působil na vysokých manažerských pozicích ve finančních institucích. Pracoval například v Citibank, ING Bank nebo ČSOB, byl generálním ředitelem mBank pro Česko a Slovensko a vedl divizi retailového bankovnictví Air Bank. Nyní je obchodním ředitelem NN v ČR.

Konzultant

ROMAN TRUHLÁŘ

Managing Cashflow / 12. 11. 2019 / 10:00 - 17:00

Cílem modulu je najít příčiny cash-flow stresu ve firmě a ukázat si nástroje k jeho řízení. Druhým cílem je zarámovat cash-flow management do kontextu dlouhodobého rozvoje firmy. Víte, kam směřuje vaše firma, jaké má cash–flow, jaká jsou rizika pro cash flow?

Dozvíte se více o nástrojích vhodných pro řízení cash-flow, kterými jsou tzv. Velká trojka cash–managementu: pohledávky, závazky a nevyfakturované služby a zjistíte také,  jak řídit odběratelské vztahy a produkty k akceleraci cash–flow.

 

Pozornost bude věnována i ekonomickému kontextu a informacím o tom, jak řídí finance korporace a jak menší firmy.

 

ROUNDTABLE

RT/01

McKinsey

Digital Challengers

TBC, Google Praha

RT/02

Michal Pastier

Kreativita vs. kreativa

TBC, Google Praha

RT/03

Roman Truhlář

Krize a jak se na ni připravit

TBC, Google Praha

RT/04

Michal Pěchouček

Umělá inteligence

TBC, Google Praha

2019

À la Carte Development Program

Kapacita programu je v tuto chvíli naplněna.

© Copyright P2M Consulting, s.r.o., 2019 

se sídlem U Klavírky 2627/7, PSČ 150 00, Praha 5 – Smíchov

IČ: 48038938, DIČ: CZ48038938

bankovní spojení:  Fio Banka, číslo účtu: 2900696671/2010

Hledejte nás na:

  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle