Komu je určen À la Carte Development Program?
Program je určen pro certifikované agentury, které se v minulých letech zúčastnily našich agenturních programů. Pokud jste některé workshopy absolvovali, líbily se Vám a přinesly užitečné tipy do Vaší praxe, můžete na workshopy přihlásit svoji agenturu a své kolegy.
Těšíme se na Vás.
Tým Google & P2M
Na co se můžete těšit?
7 workshopů
Vybrali jsme to nejlepší z Google programů, ale máme i novinky a překvapení. Můžete se těšit na hvězdné zahraniční spíkry stejně jako na unikátní vzdělávací workshopy šité Vám na míru.
1 offsite
Offsite je nejoblíbenější částí programu. Vyžádali jste si ho a máte ho mít! Budeme prezentovat, tvořit příběhy, improvizovat a dojde i na stand up… Těšíme se na slovní souboje a ohlasy publika!
Networking
Velkou přidanou hodnotou programů je Vaše komunita, díky které spolu sdílíte, tvoříte, networkujete a podporujete se navzájem v byznysovém růstu.
Roundtable
4x do roka se potkáte s exkluzivními spíkry online i offline světa na aktuální a inspirativní témata.
Kapacita 25 míst
Kapacita míst je omezena na 25. Chceme, abyste měli možnost na workshopech aktivně spolupracovat a zapojit se praktickými postřehy z vaší praxe.
À la Carte Development Program
CENA PROGRAMU
55.000 Kč + DPH 21%
Cena je za jedno účastnické místo v programu.
7 workshopů
1 offsite
4 kulaté stoly
PROGRAM & LEKTOŘI
Situační leadership / 28. 2. 2019 / 10:00 - 17:00
Víte, jaký styl vedení ve své firmě používáte? Na základě testů, které si vyplníte ještě před samotným workshopem, se to dozvíte.
Cílem workshopu je prakticky účastníkům ukázat, že k efektivnímu vedení lidí je potřeba využívat širší paletu stylů vedení: direktivní, konzultativní, konsensuální a delegativní. S Martinem si ukážeme, jaký může být negativní dopad do týmu při „nadužívání“ či „podužívání“ jednotlivých leadership stylů.
Obsah workshopu:
-
Definice jednotlivých stylů leadershipu: direktivní, konzultativní, konsensuální, delegativní
-
Negativní dopady při „nadužívání“ a „podužívání“ jednotlivých stylů ·
-
Kompetence důležité k rozvoji jednotlivých stylů
-
Interpretace a předání výsledků individuálních testů
Interaktivní část workshopu:
Součástí workshopu budou videoukázky a konkrétní příklady z manažerské praxe, účastníci budou na základě vlastních zkušeností prezentovat negativní dopady při neadekvátním používání konkrétního stylu a dozví se, jaké vlastnosti, schopnosti/dovednosti, kompetence by u sebe jako manažeři měli rozvíjet, aby mohli daný styl efektivně a dobře používat.
Jak na firemní kulturu / 13. 3. 2019 / 10:00 - 17:00
Tento workshop je určen těm, kteří považují lidi ve firmě za nejhodnotnější kapitál a firemní kulturu za zásadní element úspěchu. Řekneme si, co všechno se vlastně skrývá pod buzzwordem “firemní kultura”. A proč by pro vás tento buzzword měl být mantrou a zaklínadlem úspěchu. Ukážeme si, co společného mají ti nejlepší, kteří firemní kulturu udržují na vysoké hladině oxytocinu.
Dozvíte se také, proč by firemní kultura měla být o zážitku, proč je důležité tady a teď a proč hned za buzzwordem "firemní kultura" následuje druhý oblíbený termín “mindfulness”. V rámci workshopu si také nakreslíme budoucnost a zavážeme se na sobě pracovat.
How to manage yourself / 25. 4. 2019 / 10:00 - 17:00
Schopnost vést a řídit sám sebe je dynamický a strategický proces. Když se známe, jsme autentičtí, můžeme myslet a konat více strategicky a smysluplně. Chceme - li úspěšně a účinně spolupracovat s lidmi, ovlivňovat naše okolí a přinášet přidanou hodnotu ostatním a světu, potřebujeme znát především sami sebe, způsob jak reagujeme na okolí, na situace, které se nám dějí.
Odpovíme si mj. na otázky:
-
Kdo jsem a jaký je můj osobní příběh?
-
Na co se zeptat člověka v zrcadle?
-
Proč někdy sám sebe zklamu nebo překvapím?
-
V čem je má jedinečnost?
-
V čem jsem přínosem ostatním?
-
Kde právě jsem a kde bych chtěl být?
-
Kde je mé místo ve světě a jak mám dobře žít?
Sales, Acquisitions & Pipeline management
14. 5. 2019 / 10:00 - 17:00
Cílem workshopu je poskytnout motivaci, praktické informace a postupy k zavedení systematického získávání nových klientů v malé a střední firmě:
-
Obchod – systém vs. umění
-
Sales funnel a jak ho použít
-
Hledání nových zákazníků
-
Pragmatický CRM v menší firmě
-
Obchodní prezentace
-
Obchodní „vyšší dívčí“ – studené leady
-
...a mnoho příběhů, postřehů a ukázek ze života
OFFSITE
Prezentační dovednosti & Storytelling
30. 5. 2019 / 10:00 - 17:00
Interaktivní a inspirativní workshop na téma, jak do svých prezentací přenést jednoduché principy, které využívají ti nejlepší řečníci TED Talks. Dozvíte se:
jak udělat prezentaci neobvyklou a zapamatovatelnou
jak zjednodušit složité informace
jak pracovat s auditoriem
jak přinést do prezentace zaujetí a příběh.
Součástí workshopu jsou kromě výkladu také videoukázky a praktické úkoly, na kterých si posluchači mohou vyzkoušet triky, které se v platformě TED Talks využívají.
Na tomto workshopu se také naučíte vyprávět příběhy, které zvyšují hodnotu produktu nebo služby, kterou nabízíte. Skrze příběh sdílíte s lidmi základní hodnoty, cíle i jejich dosahování. Příběh je nedílnou součástí dobré prezentace, obchodního jednání nebo veřejného projevu. Příběhy zasahují jak naši racionální, tak i emocionální stránku rozhodování. Proto ti, kteří je efektivně využívají, jsou schopni dosahovat lepších výsledků. Během workshopu si ukážeme, kde dobré příběhy získávat, kdy je použít a jak je vyprávět.
Age of Assistance / 11. 10. 2019 / 10:00 - 17:00
Morning session - The Age of the Virtual Assistant
10.30-12.00 - Presentation of Google Assistant Development - Roberto Pieraccini, Director of Engineering at Google Zurich
12.00-13.00 - Q&A / Discussion with Roberto Pieraccini - moderated by Ing. Luboš Král Ph.D. & Ing. Radek Mařík CSc., ČVUT
Afternoon session - AI in Practice / Case studies
14.00-15.00 - AI worldwide & Czech contribution to AI development - Ing. Luboš Král, Ph.D., FEL ČVUT
15.00-15.30 - Latest Trends in Natural Language Processing - Ing. Miloslav Konopík, Ph.D., ZČU & Ing. Jakub Sido
15.30-16.00 - AI in video and image search and recognition - Ing. Martin Urban, CEO Eyedea Recognition
16.00-16.15 - Coffee Break
16.15-17.00 - Transformation of Journalisms Ethics in the Advent of Artificial Intelligence - Doc. Mgr. et MgA. Filip Láb, Ph.D., Vice-Dean of the Faculty of Social Sciences, Charles University
- Use of AI methods in humanity domains, the case of Egyptology and Journalism - Ing. Radek Mařík CSc., a research fellow at Czech Technical University in Prague
Signals, Attention and Curiosity: The opportunity for creative advertising / 31. 10. 2019 / 10:00 - 17:00
Billy působí jako kreativní ředitel a šéf Google Unskippable Labs. Jeho hlavním posláním je spolupracovat se značkami a jejich agenturami na implementaci pokrokového experimentálního programu, který zkoumá data týkající se chování spotřebitelů. Na základě těchto poznatků staví progresivní a účinné kreativní strategie na YouTube.
V Unskippable Labs zkoumají strukturu kreativy - vztahy mezi inzertními formáty a přístroji, na kterých spotřebitelé reklamu konzumují, i další prvky související s chováním zákazníků, které by pro strategii značky mohly být relevantní.
Billy Corbin se svým týmem přinášejí nejnovější kreativní case studies obsahující relevantní škálu poznatků a ukazují značkám i agenturám, jak mohou s pomocí Google nástrojů a produktů své kampaně účinně inovovat.
Managing Cashflow / 12. 11. 2019 / 10:00 - 17:00
Cílem modulu je najít příčiny cash-flow stresu ve firmě a ukázat si nástroje k jeho řízení. Druhým cílem je zarámovat cash-flow management do kontextu dlouhodobého rozvoje firmy. Víte, kam směřuje vaše firma, jaké má cash–flow, jaká jsou rizika pro cash flow?
Dozvíte se více o nástrojích vhodných pro řízení cash-flow, kterými jsou tzv. Velká trojka cash–managementu: pohledávky, závazky a nevyfakturované služby a zjistíte také, jak řídit odběratelské vztahy a produkty k akceleraci cash–flow.
Pozornost bude věnována i ekonomickému kontextu a informacím o tom, jak řídí finance korporace a jak menší firmy.
ROUNDTABLE
2019
⎯
À la Carte Development Program


Kapacita programu je v tuto chvíli naplněna.