ALP 2020


À la Carte

Pro koho je určen 
ALP - À la carte?

Agency Leadership Program - À la carte je roční program setkávání se s experty a lídry různých oborů. Je učen pro členy seniorního managementu Google Partner agentur, kteří se chtějí vzdělávat a inspirovat nejlepšími globálními profesionály.

 

Na co se účastníci
ALP - À la carte
mohou těšit?

8 Workshopů

Round Tables

Networking s experty

Možnost střídání účastníků podle jejich pozice a obsahu workshopu

FLEXIBILITA

Vhodný výběr témat a osobností českého a globálního businessu 

 

Agency Leadership Program
2020 

À la carte

13. 2.
2020

Behaviorální management

Ne vždy se člověk rozhoduje racionálně a podle logických principů. Jak se lidské chování, emoce a emoční hodnoty jedince odrážejí v jeho manažerském stylu řízení a jaký to má dopad na jeho tým?

Marian Jelínek

Ve své pětadvacetileté praxi hokejového trenéra pracoval v Čechách i v zahraničí. Mezi jeho největší úspěchy patří titul MS 2005 z Vídně, 2 tituly mistra extraligy s HC Sparta Praha a vítězství Prezidentského poháru s HC Plzeň. Zabývá se sportovní psychologií a mentálním koučinkem. Přednáší asociacím a klubům napříč všemi sporty i firmám z různých oborů. Spolupracuje s vrcholovými sportovci, například s Karolínou Plíškovou. Je spoluautorem několika knih a držitelem doktorátů z kinantropologie a psychologie.

11. 3.
2020

Nové výzvy a řešení problémů

Naučte se vidět příležitosti nebo si je sami vytvářet. Pracujte systematicky na své konkurenční výhodě. Složité problémy řešte jednoduchým způsobem.

Jaroslav Homolka

Má za sebou 27 let praxe v oblasti rozvoje osobnostních kvalit a kompetencí lídrů, manažerů, obchodníků, specialistů, vlastníků firem, a to v reálném tržním prostředí. Trenér rozvoje osobnosti, profesionální sparring partner, autor nekonvenčního systému vzdělávání PREDATORCODE. Kouč reprezentantů ČR v bojových sportech, spoluzakladatel a předseda SKS Arény Kladno.

29. 4.
2020

Prokrastinace v kontextu motivace

Smyslem workshopu je naučit účastníky, jak potlačit prokrastinaci – chorobné odkládání úkolů a povinností. První část se věnuje tomu, jak zvýšit vnitřní motivaci a snížit emoční averzi. Druhá část řeší plánování času, stanovování priorit a věnuje se tomu, jak zvládat pozitivní návyky.

Petr Ludwig

Popularizuje kritické myšlení, věnuje se redesignu firemních hodnost a zlepšování kultury. Založil firmy GrowJOB v Praze a Procrastination.com v New Yorku. Autor bestselleru Konec prokrastinace, který byl přeložen do 10 jazyků. Autor oblíbeného podcastu Deeptalks s inspirativními osobnostmi z různých oborů. Zakladatel iniciativy Hodnotové Česko.

26. 5.
2020

Make Video Advertising Great Again

Jak na efektivní video kampaně, jak kreativně využít video a co doopravdy ve videu funguje.

Michal Pastier, Petr Mižík/Petr Houzar
+ guest: Kovy, Jitka Nováčková

Fanoušek festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30. Je nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě. Věnuje se i společnosti Exponea, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím A.I.

9. 6.
2020

Silné a slabé stránky generace Z

Generace Z má velké sociální cítění a zároveň obrovskou touhu po zpětné vazbě, říká Senta Čermáková. Dozvíte se, co je pro tuto nadějnou generaci v kariéře důležité a jak s ní Deloitte pracuje.

Santa Čermáková & BEHAVIO

Vystudovala na ČVUT Fakultu elektrotechnickou se specializací na biokybernetiku. Před příchodem do Deloitte působila ve společnosti Hewlett-Packard, naposledy na pozici šéfky globálních zákaznických vztahů.V Deloitte je ředitelkou pro inovace Deloitte Česká republika. Jejím hlavním úkolem je rozvoj strategických projektů firmy v oblasti nových technologií a inovací. Řeší také akceleraci a podporu startupů při jejich rozvoji a růstu na domácím trhu i v zahraničí.

15. 9.
2020

Strategický on-line marketing

.

Dalibor Klíč + host

 

 

Industry Manager pro oblast eCommerce v Google je partnerem pro největší e-commerce klienty na českém a slovenském trhu a je  zodpovědný za několik klientů v Nizozemsku a Německu. Jeho hlavním cílem je pomoci klientům maximalizovat potenciál produktů Google.

13. 10.
2020

Self Coaching

Základní principy a techniky (sebe)koučování, které významně zvyšují pravděpodobnost (i rychlost) dosažení žádoucího cíle. Počínaje vhodnou formulací rozvojového cíle, přes malé a přitom účinné kroky, jimiž je možné „přetvarovat“ vlastní chování, až k briefingu i debriefingu konkrétní zkušenosti. Výstupem dne bude osvojení technik sebekoučování, vyjasnění rozvojové vize a zvýšení chuti této vize dosáhnout.

Radvan Bahbouh

Psycholog a kouč, přes dvacet let přednáší na katedře psychologie FF UK a zároveň se po celou dobu v rámci své společnosti QED GROUP věnuje individuálnímu i týmovému koučování, výcvikům koučování a supervizi. Trénuje a školí senior manažerské týmy. Konzultuje témata týkající se HR a vytváří pro firmy komplexní HR projekty.

10. 11.
2020

Jak oslnit v tendru

Jak správně pracovat s tělem, dechem a hlasem, jak správně formulovat myšlenky, jak živě a přirozeně přesvědčit své publikum. Cílem je opravdovost a věrohodnost projevu, jistota vystupování a posílení schopnosti zaujmout a udržet pozornost.

Martin Vasquez

Vystudoval Divadelní fakultu AMU Praha a Divadelní fakultu JAMU v Brně v rámci doktorského studia. Absolvoval řadu výcviků a stáží v oblasti veřejného vystupování. Jeho tréninky od roku 2003 prošlo přes 13 500 účastníků z různých společnosti. V umělecké oblasti vystupuje v rámci stand-up comedy Na Stojáka, Slam Poetry nebo pro Nudnou konferenci Praha. V r. 2012 založil centrum výzkumu a rozvoje improvizace s názvem Impro Institut.

ALP 2020: À la carte

REGISTRACE
JE
OTEVŘENA

___

Máte dotazy? Chcete vědět více detailů?

Kontaktujte nás!

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

CENA ZA ÚČASTNÍKA
55 000 Kč bez DPH za 8 workshopů

8 500 Kč bez DPH za 1 workshop

Cena je za vždy za jednu osobu z firmy účastnící se dané akce.

8x Workshop

Ad-hoc roundtables

 

ALP 2020
À la carte