ALP 2020
Digital
Transformation

Program

Pro koho je určen 
ALP - Digital Transformation Progam?

Digital Transformation Program je roční program setkávání se s experty a lídry různých oborů. Je učen pro CEO/ředitele Google Partner agentur, kteří se chtějí nadále vzdělávat a inspirovat se nejlepšími globálními profesionály.

 

Na co se účastníci
ALP
Digital Transformation Program
mohou těšit?

7 Workshopů

Round Tables

1x Off-site

Sdílení zkušeností v rámci unikátní oborové platformy

FLEXIBILITA

Vhodný výběr témat a osobností českého a globálního businessu 

 

Agency Leadership Program
2020 

Digital Transformatinon Program

26. 2.
2020

Scaling Up: Rockefeller Habits

Rozvoj a expanze patří mezi základní cíle firmy. Co vše je pro to potřeba
udělat? Jak nastavit strategie, jak pracovat s lidmi, jak vše realizovat a
jak uřídit casflow tak aby se firma správně rozvíjela.

Roman Stupka

Působil jako viceprezident pro obchod a marketing v České pojišťovně a.s., v Českém Telecomu a.s. a následně jako CEO Ericsson ČR a SR. Úspěšně řešil projekty restrukturalizace výrobních firem (Window Holding a.s., ETA a.s., Grapo Technologies s.r.o.) pro soukromé investory. Je aktivní jako mentor pro start-upy, SME a v programu Odyssea pro rozvoj žen v manažerských pozicích.

19. 3.
2020

Strategie firemní kultury

Co se skrývá pod "buzzwordem" Firemní kultura"
a proč byste se jí měli věnovat více než si myslíte.

Petr Skondrojanis + host: Dan Kafka, Fragile media

Je v personalistice přes čtvrt století. Spoluzaložil tři personální agentury. V současnosti nejvíc času věnuje firemním kulturám. V r. 2015 založil server Cocuma.cz (Company Culture Market), na kterém vytváří prezentace firem, snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo pracovat.

22. 4.
2020

Business Planning

Úspěšný byznys plán je ten, který se podaří skutečně realizovat a to ve
spolupráci s celou firmou. Business plán jako nástroj řízení, jeho
příprava, stanovení a měření cílů, prioritizace,
reflexe aktuálního vývoje ve firmě.

Šimon Mastný + host: Mirek Král, MarketUP

Managing partner společnosti TAB Board CZ & SK, která v ČR a na Slovensku reprezentuje exkluzivní koncept vzájemného poradenství a koučování pro majitele malých a středních firem. Před nástupem do čela TAB Board CZ&SK pracoval téměř dvacet let na top manažerských pozicích v oblasti informačních technologií a poradenství.
Je certifikovaným koučem TAB a konzultantem v oblasti řízení společností a managementu.

21. 5.
2020

Jak být sám sobě lídrem

Než začnete vést lidi, musíte se nejprve stát dobrým lídrem sami sobě.
Jinak se jako šéf budete trápit a neustále o sebe "zakopávat". S dobře
zvládnutým "self-leadershipem" naopak snáze dosáhnete všech svých cílů.

Filip Kahoun + host

Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Patnáct let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz.  V současné době se věnuje lektorské a publikační činnosti. Je autorem knihy Boj o pozornost, ve které odhaluje
netušenou sílu obyčejné lidské pozornosti.

11. 6.
2020

Off-Site - Empowerment a osobnostní typologie

Získejte novou energii pro profesní i životní změny, úkoly a projekty. Na
tomto workshopu zjistíte, co jste schopni dokázat,
když se skutečně rozhodnete.

Martin Konečný

Specializuje se na oblast vyjednávání, obchodních dovedností, situačního leadershipu a empowerment workshopů. Vystudoval psychologii na FF UK v Praze a prošel řadou různých výcviků (Výcvik v mediaci a řešení konfliktů, Výcvik v koučování, Sociomapování, Situační leadership, Krizová intervence). V letech 2004 - 2016 jako senior konzultant ve společnosti QED GROUP řídil řadu rozvojových projektů pro významné firmy z různých oborů.
Aktuálně vede vlastní společnost MK Consulting.

ZÁŘÍ
2020

Strategie značky v době internetu

Jak se buduje firemní značka v době internetu a jak se měří pomocí
internetových nástrojů?
Proč investovat do budování značky a ne jen do výkonu.

Michal Pastier

Fanoušek festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times.
Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30.
Je nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě.

ŘÍJEN
2020

Digital Marketing Transformation

Jak vyhledávat nové byznysové příležitosti za využití síly CRM dat.

Wouter Blok

V rámci svého působení v Google měl na starosti jednoho z největších
a nejsofistikovanějších klientů, portál Booking.com. Wouter dále pracoval jako CMO v retailu pro Coolblue, v telekomunkacích pro US Sprint, ve financích pro GoBear.

Aktuálně Wouter pracuje jako VP ve společnosti Getyouguide a osobně konzultuje CX a digitální trsansformace pro vybrané nejrychleji rostoucí středoevropské klienty

12. 11.
2020

Krize přichází / Managing Cashflow

Cílem workshopu je najít příčiny cash-flow stresu ve firmě a ukázat si nástroje k jeho řízení, dále jak řídit odběratelské vztahy a produkty k
akceleraci cash-flow. 
Druhým cílem je zarámovat cash-flow management do kontextu dlouhodobého rozvoje firmy.

Roman Truhlář

Má 25  let obchodních a manažerských zkušeností z poboček mezinárodních bank s neobvykle širokým záběrem od korporátního bankovnictví přes finanční trhy po management digitálního retailového bankovnictví. Specializuje na strategický změnový management. Pracoval například v Citibank, ING Bank nebo ČSOB, byl generálním ředitelem mBank pro Česko a Slovensko a vedl divizi retailového bankovnictví Air Bank.

Nyní je Roman obchodním ředitelem NN v ČR.

ALP 2020:
Digital
Transformation
Program

REGISTRACE
JE

OTEVŘENA

__

Máte dotazy? Chcete vědět více detailů?

Kontaktujte nás!

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

CENA ZA ÚČASTNÍKA
60 000 Kč bez DPH za 1 účastnické místo
(po domluvě možnost platby pololetně)

Cena je za vždy za jednu osobu z firmy účastnící se dané akce.

7x Workshop + 1x offsite

Ad-hoc roundtables

 

ALP 2020
À la carte