ALP 2020
Digital
Marketing
Transformation

Pro koho je určen 
ALP - Digital Marketing Transformation?

Digital Transformation Program je roční program setkávání se s experty a lídry různých oborů. Je učen pro CEO/ředitele Google Partner agentur, kteří se chtějí nadále vzdělávat v marketingu a inspirovat se nejlepšími globálními profesionály.

 

Na co se účastníci
ALP
Digital Marketing Transformation
mohou těšit?

8 Workshopů

Round Tables

1x Off-site

Sdílení zkušeností v rámci unikátní oborové platformy

FLEXIBILITA

Vhodný výběr témat a osobností českého a globálního businessu 

 

Agency Leadership Program
2020 

Digital Marketing Transformation

3. 3.
2020

Behaviorální management

Ne vždy se člověk rozhoduje racionálně a podle logických principů. Jak se lidské chování, emoce a emoční hodnoty jedince odrážejí v jeho manažerském stylu řízení a jaký to má dopad na jeho tým?

Marian Jelínek

Ve své pětadvacetileté praxi hokejového trenéra pracoval v Čechách i v zahraničí. Mezi jeho největší úspěchy patří titul MS 2005 z Vídně, 2 tituly mistra extraligy s HC Sparta Praha a vítězství Prezidentského poháru s HC Plzeň. Zabývá se sportovní psychologií a mentálním koučinkem. Přednáší asociacím a klubům napříč všemi sporty i firmám z různých oborů. Spolupracuje s vrcholovými sportovci, například s Karolínou Plíškovou. Je spoluautorem několika knih a držitelem doktorátů z kinantropologie a psychologie.

19. 3.
2020

Jak oslnit v tendru

Jak správně pracovat s tělem, dechem a hlasem, jak správně formulovat myšlenky, jak živě a přirozeně přesvědčit své publikum. Cílem je opravdovost a věrohodnost projevu, jistota vystupování a posílení schopnosti zaujmout a udržet pozornost.

Martin Vasquez

Vystudoval Divadelní fakultu AMU Praha a Divadelní fakultu JAMU v Brně v rámci doktorského studia. Absolvoval řadu výcviků a stáží v oblasti veřejného vystupování. Jeho tréninky od roku 2003 prošlo přes 13 500 účastníků z různých společnosti. V umělecké oblasti vystupuje v rámci stand-up comedy Na Stojáka, Slam Poetry nebo pro Nudnou konferenci Praha. V r. 2012 založil centrum výzkumu a rozvoje improvizace s názvem Impro Institut.

16. 4.
2020

Digital Marketing Transformation

Jak vyhledávat nové byznysové příležitosti za využití síly CRM dat.

Wouter Blok

V rámci svého působení v Google měl na starosti jednoho z největších
a nejsofistikovanějších klientů, portál Booking.com. Wouter dále pracoval jako CMO v retailu pro Coolblue, v telekomunkacích pro US Sprint, ve financích pro GoBear.

Aktuálně Wouter pracuje jako VP ve společnosti Getyouguide a osobně konzultuje CX a digitální trsansformace pro vybrané nejrychleji rostoucí středoevropské klienty

22. 4.
2020

Business Planning

Úspěšný byznys plán je ten, který se podaří skutečně realizovat a to ve
spolupráci s celou firmou. Business plán jako nástroj řízení, jeho
příprava, stanovení a měření cílů, prioritizace,
reflexe aktuálního vývoje ve firmě.

Šimon Mastný + host: Mirek Král, MarketUP

Managing partner společnosti TAB Board CZ & SK, která v ČR a na Slovensku reprezentuje exkluzivní koncept vzájemného poradenství a koučování pro majitele malých a středních firem. Před nástupem do čela TAB Board CZ&SK pracoval téměř dvacet let na top manažerských pozicích v oblasti informačních technologií a poradenství.
Je certifikovaným koučem TAB a konzultantem v oblasti řízení společností a managementu.

26. 5.
2020

Strategie značky v době internetu

Jak se buduje firemní značka v době internetu a jak se měří pomocí
internetových nástrojů?
Proč investovat do budování značky a ne jen do výkonu.

Michal Pastier

Fanoušek festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times.
Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30.
Je nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě.

11. 6.
2020

Jak být sám sobě lídrem

Než začnete vést lidi, musíte se nejprve stát dobrým lídrem sami sobě.
Jinak se jako šéf budete trápit a neustále o sebe "zakopávat". S dobře
zvládnutým "self-leadershipem" naopak snáze dosáhnete všech svých cílů.

Filip Kahoun + host

Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Patnáct let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz.  V současné době se věnuje lektorské a publikační činnosti. Je autorem knihy Boj o pozornost, ve které odhaluje
netušenou sílu obyčejné lidské pozornosti.

22. 9.
2020

The Art of Culture

___

Tania le Moigne + Daniela Landherr

Ředitelka české, maďarské, rumunské a slovenské pobočky společnosti Google, významná osobnost českého internetu. Věnuje se vzdělávání mladých talentů se zaměřením na hodnotový leadership, firemní kultuře a vzdělávání dětí v rámci společnosti 4bambini, která vydává deskové hry o důležitých životních hodnotách. Podporuje profesní rozvoj talentovaných žen a digitální gramotnost Čechů.Aktuálně vede vlastní společnost MK Consulting.

13.10.
2020

Self Coaching

Základní principy a techniky (sebe)koučování, které významně zvyšují pravděpodobnost (i rychlost) dosažení žádoucího cíle. Počínaje vhodnou formulací rozvojového cíle, přes malé a přitom účinné kroky, jimiž je možné „přetvarovat“ vlastní chování, až k briefingu i debriefingu konkrétní zkušenosti. Výstupem dne bude osvojení technik sebekoučování, vyjasnění rozvojové vize a zvýšení chuti této vize dosáhnout.

Radvan Bahbouh

Psycholog a kouč, přes dvacet let přednáší na katedře psychologie FF UK a zároveň se po celou dobu v rámci své společnosti QED GROUP věnuje individuálnímu i týmovému koučování, výcvikům koučování a supervizi. Trénuje a školí senior manažerské týmy. Konzultuje témata týkající se HR a vytváří pro firmy komplexní HR projekty.

12. 11.
2020

E-Commerce - Strategický on-line marketing

___

Dalibor Klíč + host

Industry Manager pro oblast eCommerce v Google je partnerem pro největší e-commerce klienty na českém a slovenském trhu a je  zodpovědný za několik klientů v Nizozemsku a Německu. Jeho hlavním cílem je pomoci klientům maximalizovat potenciál produktů Google.

ALP 2020:
Digital
Marketing
Transformation

 

REGISTRACE
JE

OTEVŘENA

__

Máte dotazy? Chcete vědět více detailů?

Kontaktujte nás!

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

CENA ZA ÚČASTNÍKA
55 000 Kč bez DPH za 1 účastnické místo
(po domluvě možnost platby pololetně)

Cena je za vždy za jednu osobu z firmy účastnící se dané akce.

8x Workshop + 1x konzultace

Ad-hoc roundtables

 

ALP 2020
Digital
Marketing
Transformation