Získejte 20% z každého prodeje knihy

Hrdinové digitální doby

28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy

Koncem loňského roku jsme vydaly knihu rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu. Jsou to lidé, kteří vybudovali vlastní úspěšný byznys většinou na zelené louce, z ničeho, od píky.​Každý příběh je jedinečný a neopakovatelný stejně jako hrdinové, kteří je vyprávějí. Všechny spojuje zvědavost a touha po inspiraci, nových informacích a úspěchu. Osobní odvaha, podnikavost a odhodlání uspět se potkávají s nezbytnou dávkou štěstí a schopností být ve správný čas na správném místě.

O knize "Hrdinové digitální doby"

Více než 620 stran rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu zavedou čtenáře k osobnostem, které vybudovaly vlastní úspěšný byznys mnohdy na zelené louce, z ničeho, od píky.

 

"Knížku nabízíme pro inspiraci všem, kteří se odhodlávají začít
– s podnikáním, s proměnou životního stylu nebo se změnou myšlení."

- Lucie Medková a Klára Vorlíčková, autorky knihy.
(přečtěte si interview s autorkami knihy)

 

Každý příběh je jedinečný a neopakovatelný, stejně jako lidé, kteří je vyprávějí. Přesto všechny spojuje zvědavost a neutuchající touha po vzdělání, ať už formou MBA, dílčího kurzu nebo samostudia.

 

Osobní odvaha, rozhodnost, podnikavost, ale i tvrdohlavost a odhodlání uspět se v knížce potkávají s nezbytnou dávkou štěstí a schopností být ve správný čas na správném místě.
 

Seznam agentur a osobností z knihy

Abuco ICT - Aleš Janíček

Acomware - Tomáš Fikar, Jan Penkala, Ondřej Klega

Adexpres - Ondřej Sláma, Jan Galgonek

Advisio - Jiří Komár, Radim Vašíček

agentura KOFEIN - Ondřej Sova, Robert Štípek

Publicis - Tomáš Potěšil, Tomáš Varga

Dobrá agentura - Radek Sakáč

eBrána - Martin Semerád

Effectix.com - Karol Veleba

Fragile media - Daniel Kafka

H1.cz - David Špinar, Filip Kahoun, Pavel Pajkrt

MarketUP - Miroslav Král, Tomáš Ševčík

Online Toro - Katarina Molnárová

Promiseo - Peter Šoltés

Riešenia - Vladimir Vanek

Taste - Sandra Makovičková Gligic´

Tomatoes.sk - Dušan Vavrek, Lucia Valicová

ui42 - Pavol Adamčák

Visibility - Juraj Sasko

Visibility Digital - Vojtěch Foukal

Volis International - Martin Volek

Zaraguza - Marian Fűry, Michal Pastier

 &

Google - Vanda Wolfová

Získejte 20% z každého prodeje

Pokud by Vás kniha zaujala, rády knížku přineseme ukázat. V případě, že bychom se na prodeji u Vás dohodli, nabízíme odměnu ve formě 20% z prodejní ceny knihy.
 

Vašim členům knihu nabídneme za 500 Kč (standardní prodejní cena v našem e-shopu je 605 Kč). Knihy doručíme přímo k Vám v dohodnutém množství. 

 

Rády připravíme i text informačního
e-mailu pro Vaše členy, plakát do Vašich prostor i návrh smlouvy o spolupráci.

 

Lucie Medková & Klára Vorlíčková

Informace o zpracování osobních dat​, Všeobecné obchodní podmínky.
Knihu vydává P2M Consulting vlastním nákladem v roce 2019.

Interview s autorkami knihy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proč jste se pustily do psaní knihy rozhovorů „Hrdinové digitální doby“?


Lucie: Posledních šest let vzděláváme šéfy a manažery digitálních agentur v rámci Google
Agency Leadership Programu (ALP). Řada z nich implementovala vybrané poznatky z ALP  do
svého byznysu a deklarují, že to bylo ku prospěchu ať už z hlediska růstu agentury, efektivity
byznysu nebo práce s lidmi. Řekly jsme si, že jejich příběhy v online světě, který se extrémně
rychle mění, musíme zachytit.


Klára: Chtěly jsme ze slovenského a českého digitálního trhu vybrat osobnosti, které díky
programům ALP známe nejdéle a jejichž příběhy, pracovní nebo osobní, se nám zdály

nejzajímavější. Zároveň jsme jim touto formou chtěly projevit respekt k tomu, čeho ve svém
oboru dosáhli.


Pro koho jste knihu psaly?


Lucie: Kniha je pro všechny, kdo se chtějí inspirovat příběhy lidí, kteří se nebáli rozjet svůj vlastní
byznys. Chtěly jsme ukázat, že uspět může každý, kdo je dostatečně odhodlaný vytrvat a nevzdá
se při prvním neúspěchu.


Co vás při psaní nejvíc překvapilo?


Klára: Překvapilo mě, že každý z příběhů v knížce je jiný a všechny jsou mnohem barevnější, než
by člověk v tak zdánlivě neosobním segmentu jako je digitál, očekával. Překvapila mě i obrovská
míra vytrvalosti a touhy uspět. Právě díky takto odhodlaným lidem se celá společnost neustále
posouvá vpřed. Mají za to náš velký obdiv.


Lucie: Všichni zpovídaní jsou technicky zdatní, ale rozhodně nejsou všichni rodilí obchodníci a
manažeři. Spojuje je láska k oboru, díky které si všichni dokázali vybudovat vlastní digitální
agenturu. Myslím, že se nám podařilo zachytit jedno převratné období, kdy v Čechách a na
Slovensku vznikalo a rostlo odvětví digitálního marketingu.


O čem bude vaše další knížka?


Lucie: Připravujeme, zatím v ideové rovině, knížku rozhovorů s lektory a kouči, kteří nám
pomáhají „hrdiny“ vzdělávat. Pokud se nám to podaří, bude to kniha, ve které se zkoncentruje
neuvěřitelné množství byznysových zkušeností, know how i životního nadhledu a moudra.

 

Klára: Bude to logické pokračování naší první knihy a moc se na tu práci těším. V mezidobí se
spolu se svou sestrou chystám vydat knihu věnovanou šampaňským vínům, což je naše společná, dlouholetá vášeň.

 

Lucie Medková

Lucie Medková je ředitelkou agentury P2M Consulting a svůj profesní život zasvětila marketingu
a vzdělávání. S přehledem a elegancí se řadu let pohybuje ve světě businessu a nových
technologií a zároveň odborně podporuje marketing velkých neziskových projektů a organizací
(Magna, Organizace pro pomoc uprchlíkům). Milovnice literatury relaxuje četbou a je
zastánkyní rčení „Kolik přečteš knih, tolikrát jsi člověkem“. Ještě v době studií založila
legendární nakladatelství Triáda, jehož tituly dodnes pravidelně sbírají prestižní ocenění,
například Magnesia Litera. „Po letech strávených mezi byznysmeny a odborníky z nezisku jsem
dospěla k tomu, že kvalitní a hlavně kontinuální vzdělávání je základ všeho – spokojenosti v
práci, úspěchu i osobní rovnováhy.“

 

Oblíbení hrdinové: J. D. Salinger, Otto Wichterle, Václav Havel a Kamila Neumannová, první
manželka S. K. Neumanna a mnoho dalších.

Klára Vorlíčková

Klára Vorlíčková je projektová manažerka agentury P2M. Velká týmová hráčka se od začátku
své kariéry pohybuje ve světě médií, umění a kreativity.

Byla tiskovou mluvčí
Uměleckoprůmyslového musea v Praze, pracovala v redakci Deníku a mediálního projektu Naše adresa PPF. V rámci marketingu ČSOB vedla galerii prostoru Era svět. V P2M Consulting spolupracuje na rozvojových programech pro Google CZ/SK.

Ve volném čase vášnivě čte, píše a degustuje šampaňská vína. „Obklopte se kvalitními lidmi, kteří jsou lepší než vy sami, přinese vám to ve výsledku samá pozitiva. Vždycky se chovejte tak, jak chcete, aby se ostatní chovali k vám. A pokud to jen trochu jde, buďte v životě hrdinové.“
 

Oblíbení hrdinové: Milada Horáková, aktéři operace Anthropoid, všechny manželky Ernesta
Hemingwaye a nespočet dalších.

MÁTE DOTAZ

KONTAKTUJTE NÁS