Executive Platform

2019

Komu je určena Executive Platform?

Executive Platform je určena Vám, majitelům a CEO klíčových CZ/SK digitálních agentur Google. Připravili jsme pro Vás inspirativní workshopy i oblíbený offsite a budete mít možnost tak nadále podporovat unikátní oborovou platformu.

 

Těšíme se na Vás.

Tým Google & P2M

 

Na co se můžete těšit?

3x  Workshop

Můžete se těšit na hvězdné zahraniční spíkry stejně jako na unikátní vzdělávací workshopy šité Vám na míru.

1x Offsite

Offsite je nejoblíbenější částí programu. Vyžádali jste si ho a máte ho mít! Budeme prezentovat, tvořit příběhy, improvizovat a dojde i na stand up… Těšíme se na slovní souboje a ohlasy publika!

4x Roundtable

4x  do roka se potkáte s exkluzivními spíkry online i offline světa na aktuální a inspirativní témata.

Networking

Velkou přidanou hodnotou programů je Vaše platforma! Díky Vám spolu sdílíte, tvoříte, networkujete a podporujete se navzájem v byznysovém růstu.

Kapacita 25 míst

Kapacita míst je omezena na 25. Chceme, abyste měli možnost na workshopech aktivně spolupracovat a zapojit se praktickými postřehy z vaší praxe.

EXKLUZIVITA

Program je nabízen výhradně klíčovým agenturním partnerům Google.

 

PROGRAM 

Agency Executive Platform

2019

11.04.

2019

NIKOS BALAMOTIS

Team of Teams

​13.06.

2019

MARTIN VASQUEZ

Prezentační dovednosti & Storytelling

11.10.

2019

ROBERTO PIERACCINI

Age of Assistance

 

31.10.

2019

BILLY CORBYN

Signals, Attention & Curiosity:
The opportunity for creative advertising

Máte otázky? Potřebujete upřesnit informace?

KONTAKTUJTE NÁS!

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Agency

Executive

Platform

2019

CENA PROGRAMU

35.000 Kč + DPH 21%

Cena je za jedno účastnické místo v programu.

3 workshopy

1 offsite

4 kulaté stoly

 

PROGRAM & LEKTOŘI

 
 
 

Přijel do Československa v roce 1986 a vystudoval biochemii na UK. Po r. 1989 už jako student začal podnikat. Původně v cestovním ruchu jako tour operator, později ve vzdělávání; založil agenturu pro nábor zahraničních studentů pro české univerzity, primárně lékařské fakulty.
V r. 1996 založil první lékařské diagnostické centrum v Praze, Mediscan. Později začal otvírat vlastní prodejny Folli Follie a Attrattivo. V r. 2003 investoval do sítě kaváren Coffeeheaven, do r. 2010 pomohl postavit síť 93 kaváren v 7 zemích a řídil expanzi. Následně byla firma prodána skupině, která provozovala síť kaváren Costa Coffee. V r. 2009 se stal partnerem Radvana Bahbouha ve firmě QED GROUP a pracoval jako kouč, zvlášť zaměřený na exekutivní týmy. Poslední 2 roky je součástí managementu firmy HOME CREDIT INTERNATIONAL, má na starost rozvoj leadershipu týmů po celém světě a firemní kulturu.

Myšlenkový partner

NIKOS BALAMOTIS

Team of Teams / 11. 4. 2019 / 10:00 - 17:00

Tradiční hierarchické struktury přestávají být efektivním modelem řízení výkonu lidí. Čím tento dlouho zažitý model nahradit? Organizace všech velikostí uznávají fakt, že dobře fungující tým dodává firmě větší hodnotu, než tým kde to skřípe.

 

Nepřímým důsledkem fokusu na jednotlivé týmy ve firmách je růst sil - vertikál, které jsou teoreticky uvnitř dobře fungující, ne nutně ale propojené s ostatními týmy.

 

Jak balancovat efektivitu s flexibilitou, adaptabilitou a udržitelností? Jak se nutnost multidisciplinární spolupráce projevuje ve firemní kultuře a jak ovlivňuje rychlost rozhodování a exekuce? Co se můžeme naučit od velkých stratégů – vojenských generálů o tom, jak postavit firmu jako Tým týmů? Jak dosáhnout stavu sdíleného vědomí, rychlejšího rozhodování a akce? V rámci workshopu budeme řešit tyto i jiné otázky. Bude to společné hledání, praktické a možná i zábavné.

Vystudoval Divadelní fakultu AMU Praha a Divadelní fakultu JAMU v Brně v rámci doktorského studia. Absolvoval řadu výcviků a stáží v oblasti veřejného vystupování. Jeho tréninky od roku 2003 prošlo přes 13 500 účastníků z různých společnosti. Moderuje akce v rámci Filmového festivalu KV, Festival francouzského filmu, pro O2 arénu, konference např. pro KKCG, IMPACT HUB Praha aj. V umělecké oblasti vystupuje v rámci stand-up comedy Na Stojáka, Slam Poetry nebo pro Nudnou konferenci Praha. Spolu s dalšími kolegy jsem v r. 2002 založil Českou improvizační ligu a improvizační divadlo Just! Impro.V r. 2012 založil centrum výzkumu a rozvoje improvizace s názvem Impro Institut.

Lektor

MARTIN VASQUEZ

OFFSITE

Prezentační dovednosti & Storytelling

13. 6. 2019 / 10:00 - 17:00

Interaktivní a inspirativní workshop na téma, jak do svých prezentací přenést jednoduché principy, které využívají ti nejlepší řečníci TED Talks. Dozvíte se:
 
jak udělat prezentaci neobvyklou a zapamatovatelnou
jak zjednodušit složité informace
jak pracovat s auditoriem
jak přinést do prezentace zaujetí a příběh.
 
Součástí workshopu jsou kromě výkladu také videoukázky a praktické úkoly, na kterých si posluchači mohou vyzkoušet triky, které se v platformě TED Talks využívají.
 
Na tomto workshopu se také naučíte vyprávět příběhy, které zvyšují hodnotu produktu nebo služby, kterou nabízíte. Skrze příběh sdílíte s lidmi základní hodnoty, cíle i jejich dosahování. Příběh je nedílnou součástí dobré prezentace, obchodního jednání nebo veřejného projevu. Příběhy zasahují jak naši racionální, tak i emocionální stránku rozhodování. Proto ti, kteří je efektivně využívají, jsou schopni dosahovat lepších výsledků. Během workshopu  si ukážeme, kde dobré příběhy získávat, kdy je použít a jak je vyprávět.

He is currently Director of Engineering at Google in Zurich, Switzerland, within the Google Assistant organization. He has been an active contributor to speech research and technology since 1981.

Italian and US electrical engineer working in the field of speech recognition, natural language understanding, and spoken dialog systems.

ROBERTO PIERACCINI

Age of Assistance / 11. 10. 2019 / 10:00 - 17:00

Morning session - The Age of the Virtual Assistant

10.30-12.00 - Presentation of Google Assistant Development - Roberto Pieraccini, Director of Engineering at Google Zurich

12.00-13.00 - Q&A / Discussion with Roberto Pieraccini - moderated by Ing. Luboš Král Ph.D. & Ing. Radek Mařík CSc., ČVUT


Afternoon session - AI in Practice / Case studies   

14.00-15.00 - AI worldwide & Czech contribution to AI development - Ing. Luboš Král, Ph.D., FEL ČVUT

15.00-15.30 - Latest Trends in Natural Language Processing - Ing. Miloslav Konopík, Ph.D., ZČU &  Ing. Jakub Sido

15.30-16.00 - AI in video and image search and recognition - Ing. Martin Urban, CEO Eyedea Recognition

16.00-16.15 - Coffee Break

16.15-17.00 - Transformation of Journalisms Ethics in the Advent of Artificial Intelligence - Doc. Mgr. et MgA. Filip Láb, Ph.D., Vice-Dean of the Faculty of Social Sciences, Charles University

- Use of AI methods in humanity domains, the case of Egyptology and Journalism - Ing. Radek Mařík CSc., a research fellow at Czech Technical University in Prague

Před svým nástupem do Unskippable Labs Billy řídil mediální plánování, kreativu a produkci na stanicích Channel 4 a MTV.

 

Byl také členem týmu v YouTube, který byl odpovědný za spolupráci s kreativci jako je Jamie Oliver & Zoella, vytvořil YouTube Creative Playbook a podílel se na redesignu algoritmu YouTube.

Head & Creative Director. UK. Unskippable Labs at Google

BILLY CORBYN

Signals, Attention and Curiosity: The opportunity for creative advertising / 31. 10. 2019 / 10:00 - 17:00

Billy působí jako kreativní ředitel a šéf Google Unskippable Labs. Jeho hlavním posláním je spolupracovat se značkami a jejich agenturami na implementaci pokrokového experimentálního programu, který zkoumá data týkající se chování spotřebitelů. Na základě těchto poznatků staví progresivní a účinné kreativní strategie na YouTube.

V Unskippable Labs zkoumají strukturu kreativy - vztahy mezi inzertními formáty a přístroji, na kterých spotřebitelé reklamu konzumují, i další prvky související s chováním zákazníků, které by pro strategii značky mohly být relevantní.

 

Billy Corbin se svým týmem přinášejí nejnovější kreativní case studies obsahující relevantní škálu poznatků a ukazují značkám i agenturám, jak mohou s pomocí Google nástrojů a produktů své kampaně účinně inovovat.

ROUNDTABLE

RT/01

McKinsey

Digital Challengers

TBC, Google

RT/02

Michal Pastier

Kreativita vs. kreativa

TBC, Google

RT/03

Roman Truhlář

Krize a jak se na ni připravit

TBC, Google

RT/04

Michal Pěchouček

Umělá inteligence

TBC, Google

Agency

Executive

Platform

2019

© Copyright P2M Consulting, s.r.o., 2019 

se sídlem U Klavírky 2627/7, PSČ 150 00, Praha 5 – Smíchov

IČ: 48038938, DIČ: CZ48038938

bankovní spojení:  Fio Banka, číslo účtu: 2900696671/2010

Hledejte nás na:

  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle