Vyhledat
  • Klára a Lucie

Rozhovor s autorkami knihy

Aktualizace: dub 1



Koncem loňského roku jsme vydaly knihu rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu. Jsou to lidé, kteří vybudovali vlastní úspěšný byznys většinou na zelené louce, z ničeho, od píky.​


Každý příběh je jedinečný a neopakovatelný stejně jako hrdinové, kteří je vyprávějí. Všechny spojuje zvědavost a touha po inspiraci, nových informacích a úspěchu. Osobní odvaha, podnikavost a odhodlání uspět se potkávají s nezbytnou dávkou štěstí a schopností být ve správný čas na správném místě.


Proč jste se pustily do psaní knihy rozhovorů „Hrdinové digitální doby“? Lucie: Posledních šest let vzděláváme šéfy a manažery digitálních agentur v rámci Google Agency Leadership Programu (ALP). Řada z nich implementovala vybrané poznatky z ALP  do svého byznysu a deklarují, že to bylo ku prospěchu ať už z hlediska růstu agentury, efektivity byznysu nebo práce s lidmi. Řekly jsme si, že jejich příběhy v online světě, který se extrémně rychle mění, musíme zachytit. Klára: Chtěly jsme ze slovenského a českého digitálního trhu vybrat osobnosti, které díky programům ALP známe nejdéle a jejichž příběhy, pracovní nebo osobní, se nám zdály nejzajímavější. Zároveň jsme jim touto formou chtěly projevit respekt k tomu, čeho ve svém oboru dosáhli. Pro koho jste knihu psaly? Lucie: Kniha je pro všechny, kdo se chtějí inspirovat příběhy lidí, kteří se nebáli rozjet svůj vlastní byznys. Chtěly jsme ukázat, že uspět může každý, kdo je dostatečně odhodlaný vytrvat a nevzdá se při prvním neúspěchu.


Co vás při psaní nejvíc překvapilo? Klára: Překvapilo mě, že každý z příběhů v knížce je jiný a všechny jsou mnohem barevnější, než by člověk v tak zdánlivě neosobním segmentu jako je digitál, očekával. Překvapila mě i obrovská míra vytrvalosti a touhy uspět. Právě díky takto odhodlaným lidem se celá společnost neustále posouvá vpřed. Mají za to náš velký obdiv. Lucie: Všichni zpovídaní jsou technicky zdatní, ale rozhodně nejsou všichni rodilí obchodníci a manažeři. Spojuje je láska k oboru, díky které si všichni dokázali vybudovat vlastní digitální agenturu. Myslím, že se nám podařilo zachytit jedno převratné období, kdy v Čechách a na Slovensku vznikalo a rostlo odvětví digitálního marketingu. O čem bude vaše další knížka? Lucie: Připravujeme, zatím v ideové rovině, knížku rozhovorů s lektory a kouči, kteří nám pomáhají „hrdiny“ vzdělávat. Pokud se nám to podaří, bude to kniha, ve které se zkoncentruje neuvěřitelné množství byznysových zkušeností, know how i životního nadhledu a moudra. Klára: Bude to logické pokračování naší první knihy a moc se na tu práci těším. V mezidobí se spolu se svou sestrou chystám vydat knihu věnovanou šampaňským vínům, což je naše společná, dlouholetá vášeň.




30 zobrazení1 komentář

© Copyright P2M Consulting, s.r.o., 2019 

se sídlem U Klavírky 2627/7, PSČ 150 00, Praha 5 – Smíchov

IČ: 48038938, DIČ: CZ48038938

bankovní spojení:  Fio Banka, číslo účtu: 2900696671/2010

Hledejte nás na:

  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle